16/8/07

Pintando a casa.


Hoxe pintamos o pasillo e a habitacion de meus pais de cor amarela e uns días antes pintaramos a miña habitacion de cor laranxa.Para que poideramos pintar tubemos que quitar todo e poñer o colchon na sala,a os meus pais non lles gustou moito a esperiencia de durmir na sala pero a min gustoume moito porque podia ver a tela dentro da cama sen pasar frío.A verdade e que eu so pintei a miña habitacion porque a verdade era que a o meu cuarto facialle moita falta pintar a parede do sucia que estaba.Este mes parece que a nosa casa estaba en obras.Todo quedou moi diferente e polo menos a min costoume moito adaptarme a cor.

2 comentarios:

Marinha de Allegue dijo...

Que ben Carmela!!!. Vinhéronme imaxes de cando a minha nai e máis eu pintábamola casa nas tardes de verán, eran xornadas divertidas máis para min que para ela, eu remataba chea de colorinchos, semellando un cromo. Ainda a fin de semán pasada falamos diso e de que xa lle fai falta outra boa man...

Unha aperta de verán e moi agradecida pola visita.
;)

Anónimo dijo...

eu cambiei a cama de sitio e caiame de morros
bicos aldara