24/8/06

Vacacións en Portugal


Cando fomos de vacacións a Portugal estivemos nun parque de campismo con piscina e un tobogán enorme que alá chámanlle escorrega. Eu fun 31 veces na escorrega e meus pais bastantes menos. Tiña moitas curvas e ías moi rápido porque te levaba a auga. Cando caía tiña que nadar moi rápido para non chocar co que viña detrás. A piscina máis grande era para nadar. Meu pai e eu sempre xogábamos na auga e miña nai metíase pouco. A 1ª noite o colchón parecíame un pouco estreito e aos meus pais cando se ergueron doíalles o lombo.

3 comentarios:

Marinha de Allegue dijo...

Carmela esta piscina casi con forma de corazón convida a zambullirse. Por certo que lindo Portugal!!! e que lindo blog!!!.
Parabens guapa!!!.

Beijos.
;)

Anónimo dijo...

co que me gustan a min os tobogans e ademais de auga
non che daba medo?
hahaha
hihihi
hohoho
huhuhu
bicos aldara

Ainhoa. dijo...

Increíble que chulas las piscinas y los toboganes me encanta me gustaría ir aun sitio como ese.





Besos