17/8/07

TEÑO A WII !


Vai polo menos un mes que vin un anuncio da Wii e pregunteille a meu pai se me podían comprar a Wii. Eu xa tiña clarisimo que me ían dicir que non pero o que non me esperaba era que meu pai dixera que buscarimos en internet para saber mais cousas da Wii. Pola tarde miramos en internet e vimos que eran un pouco caras, pero meus pais dixeronme que se escribia un texto dicindo as cousas que tiña de bo e as cousas que tiña de malo podiamola comprar. Fixen o texto e non contei nada malo, porque non ten!. Ao final fomos a unha tenda de aparatos eléctricos, aí preguntamos se tiñan a consola Wii pero non a tiñan. Dixonos que se a encargábamos podia estar na tenda aos 5 días. Eu por suposto dixen que si e meus pais tamén. Xa vedes que non é ningunha mentira.

1 comentario:

Anónimo dijo...

OLA!
TES A WII?
seguro que xogas moito con ela?
bicos aldara