3/7/09

Campamento deportivo


Este 19 de xullo ata o 25 de xullo vou a ir a un campamento deportivo. Nese campamento poderei facer moitos deportes entre moitos estarán o golf a vela de cruceiro. Este campamento é de 9 a 13 anos e eu estou no borde de non ir porque teño 12 anos. Van a ir moitos concellos, Santiago, Ribeira, A Pobra do Caramiñal, Boiro, Rianxo, Dodro, Padrón, Teo, Vedra, Boqueixón, Touro, O Pino, Oroso, Ames, Brión, Noia, Rois, Lousame e Porto do Son. Vai haber moitísimos nenos e é imposible que os coñeza a todos pero farei moitos amigos. Estou un pouco nerviosa porque é o meu primeiro campamento, pero estarei con unha amiga chamada Ana e ao mellor con Laura. Xa comprei toda a equipaxe (maletas, pantalóns curtos, camisetas, calzado...) Estou desexando que chegue o 19!

2 comentarios:

irene dijo...

Que sorte!!! vas facer un montón de amigos!!!

Laurilandia dijo...

ola carmela eu tamen vou ir o campamento